poniedziałek, 21 maja 2012

Bransoletka, kaboszon i kropeczki

W kolorze starego złota powstała bransoletka z kaboszonem w kropeczki, z czerwoną kokardką w kropeczki, ponadto przyozdobiona pralinką oraz pączkiem z lukrem. 

Dzisiaj odwiedziłam sklep z tkaninami w poszukiwaniu upragnionych kolorów bawełny. Co prawda nie znalazłam wszystkiego co chciałam, ale i tak jestem bardzo zadowolona bo mam już chętkę zasiąść do maszyny. Na efekty pewnie trzeba będzie troszkę poczekać (..wyjeżdżam w sobotę na jakiś czas...) ale co się odwlecze... :)





21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że właścicielka jest podobnego zdania :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. och, widzisz, tyle mam na głowie...
      Karinko, jest piękna;))

      Usuń
    3. Nooo, to bajecznie Olu :)

      Usuń
  2. Beautiful bracelet!!

    http://www.101fashionstreet.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...