czwartek, 25 października 2012

Pierwsza rocznica i ciasteczka z cukrem

Dokładnie rok temu zaczęłam prowadzić bloga. Był to pomysł spontaniczny, bo nigdy wcześniej nie miałam nic wspólnego z "tym Światem" :) a chciałam znaleźć miejsce, w którym będę mogła prezentować moje prace, szukałam czegoś w rodzaju albumu. Szybko się jednak okazało, że blog stał się częścią mojego życia i to ważną jego częścią. Nie narzekam na brak zajęć, jestem żoną, matką, za chwilkę podwójną matką, więc żeby zasiąść do jakichkolwiek robótek czy do napisania posta zawsze jest to wieczorową porą, czasem bardzo wieczorową :) Ale nie odpuszczam, bo to co robię jest dla mnie bardzo ważne i staram się ze wszystkich sił, żeby tego nie zaniedbać.

Z tej rocznicowej okazji planuję jakąś miła niespodziankę w postaci rozdawajki :) Nie będzie to nic modelinowego, niemniej jednak mam nadzieję, że chętnych nie zabraknie. Nie zdążyłam zrobić tego co planuję na dziś, ale w niedługim czasie na pewno się pojawi. 

Tymczasem, co by samego tekstu w ten miły wieczór nie było, prezentuję ciasteczka z cukrem. Przyznam szczerze, że ten cukier wyszedł mi bardzo, ale to bardzo przypadkiem, bo w zamyśle efekt miał być inny, ale uradował mnie i taki wygląd tych ciasteczek.




18 komentarzy:

  1. przepiękne! :D
    mogłabym wiedzieć gdzie kupiłaś wycinarki do ciasteczek? :) jak możesz napisz na maila: handmadebyinka@gmail.com C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam kiedyś na allegro. Wydaje mi się, że nie powinno być problemu z ich znalezieniem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne! wyglądają bardzo realistycznie.
    Wiesz co? Na noc takie słodkości prezentować?
    Zabójstwo dla diety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa to przepraszam :)) Wiesz, ja w ciąży, to serca nie mam i kuszę się nawet na noc :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Życzę nieskończonej ilości pomysłów, weny na każdą godzinę i wielu odwiedzających bloga :)
    Ciacha jak zwykle wyglądają jak te z cukierniczej lady!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Życzę tego zarówno sobie jak i Tobie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. ciasteczka z cukrem trzcinowym, jakby...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. są śliczne! :) i baardzo apetyczne ;)
    pastelowy-imbryczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę kiedy ja jadłam te ciastka!
    kolczyki wyszły rewelacyjnie :D

    i dziękuję za namiary na piekarnik;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo, u mnie się sprawdza :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. niesamowite wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miały być zupełnie inne i przypadek sprawił, że tak wyglądają. Ale chyba tylko im na dobre wyszło :)

      Usuń
  8. Nic tylko schrupać tak pieknie wykonanie kolczyki .Zapraszam do siebie WWW.JAGODABLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie można zaglądać na tego bloga jak się jest głodnym... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...