środa, 5 grudnia 2012

Pralinki z orzechowym nadzieniem

Jestem na etapie "ślinienia się" na wszystko co słodkie :) A jeszcze niedawno pisałam że nie mogę na nic patrzeć...jak to szybciutko się zmienia. Za chwilkę napiszę, że jest już po wszystkim :) i że drugi synuś jest już na tym świecie...ale ale...zanim to nastąpi zdążę dodać kilka postów. Dzisiaj pralinki z nadzieniem orzechowym, które bym pochłonęła jeśli tylko by się dało! 




Jutro kończy się moje jesienno - zimowe candy, postaram się jak najszybciej podać osobę, która dostanie "przedgwiazdkowy" dodatkowy prezent :)

19 komentarzy:

  1. ślinka cieknie jak nic!! mniam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba prędziuśko do sklepu lecieć. Nie można się zaślinić, trzeba zaspokoić :)

      Usuń
  2. Tworzysz same słodkości :)
    mmmniam :)
    Trzymaj się ciepło i czekamy na synka :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hmmm, zastanawiałam się cóż mam napisać :) No z modeliny i nadzienie fimo liquid. Co mogę więcej dodać..

      Usuń
    2. Zrobisz tutorial?- baaardzo prosimy ;) Są cudowne! A jeśli nie tutorial to przynajmniej jakim narzędziem je zrobiłaś? o.O Dla mnie to czarna magia :P I sorki za odnawianie tematu :D

      Usuń
    3. Tutorialu raczej nie będzie, a czego użyłam? Po za modeliną to wykałaczki i skalpela. A tak na marginesie, to faktury można czasem odbić od różnych rzeczy, trzeba się rozglądać ;) kombinować.
      Trzymam kciuki.

      Usuń
  4. Cudowne :3 Też mnie ciekawi jak je zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mogę dodać więcej jak to co napisałam Melissie. Cieszę się, że się Wam podobają :)

      Usuń
  5. jakie urocze. :) ja bym ich nie jadła, tylko wcinała z prędkością światła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj też bym zjadła tak pysznie wyglądają, jak prawdziwe! omniomnom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jedzcie dziewczyny, ile wlezie...tyle Naszego!
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Tak tutaj ładnie, że postanowiłam zostać na dłużej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to muzyka dla moich uszu :)
      Mam nadzieję, że będziesz częstym gościem :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...