poniedziałek, 17 grudnia 2012

Pudełka na herbatę decoupage

Mistrzem decoupage to ja nie jestem, choć technika podoba mi się wprost niewyobrażalnie. Decoupage daje tyle możliwości...z chęcią wielką podglądam prace innych zdolnych osóbek. Ale postanowiłam zrobić prezenty dla mojej mamy i teściowej pod choinkę tą techniką właśnie, wybór padł na pudełka na herbatę. Choć na to nie wygląda, bo pudełka są dosyć skromnie udekorowane, ukończenie ich sprawiło mi wiele trudności i trwało to o wiele za długo. Ważne, że dałam radę i skończyłam je, choć często w to wątpiłam..
Najtrudniejszą dla mnie sprawą było uzyskanie efektu spękań na wierzchu pudełek, a że się na nie uparłam jak osioł to się też tak przy nich narobiłam :) Mam nadzieję, że widać choć troszkę moje spękania :)
Przeczytałam gdzieś, że decoupage jest techniką dla cierpliwych i nie lubi pośpiechu. Podpisuję się pod tym rękami i nogami.






20 komentarzy:

  1. Cudowne :) świetny pomysł na prezent ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam spękania widzę, pięknie drobne, ale wyraźne, co prawda tylko wokół imbryczka, ale to pewnie przez to, że o wieczko z hortensjami odbija się światło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko imbryczkowi zrobiłam zbliżenie, bo faktycznie, z daleka nie widać w sumie na żadnym.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. to pudełko z imbryczkiem, świetne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba też bardziej się imbryczek podoba. W sumie takie proste te pudełeczka, ale przynajmniej sama robiłam :)
      Buźka

      Usuń
  4. spękania wyszły iście profesjonalnie jak i same pudełeczka :) dla cierpliwych hmm czyli niestety nie dla mnie :P ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dużo trudu mi zadały te spękania. A decoupage jak najbardziej dla takich co mają cierpliwość do robótek, bo ja w życiu to tak różnie z tą cierpliwością :) ale do takich pierdółek mam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. jeju, jakie urocze :D idealne na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci wyszły herbaciarki :)
    A spękania - pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż puchnę od tych komplementów :) Cieszę się.

      Usuń
  7. Cudowne herbaciarki. Chyba jesteś zbyt skromna. Wykonane są przecież pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, wiesz, jak podglądam tych "profesjonalistów" to te moje na prawdę są tak podstawowo ozdobione, no ale...oni też się kiedyś uczyli :)

      Usuń
  8. Śliczne, mam nadzieję, że obdarowanym się spodoba. A co do twojej opinii o decoupage to całkowicie się z tym zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Czasem się coś robi i robi, dni lecą a tu kolejne warstwy trza nakładać...malujesz...schnie...malujesz...schnie...tydzień... ;) Ale warto.

      Usuń
  9. Wszystkie są piekne, a mi najbardziej podoba się to pierwsze pudełko :) Bardzo kojarzy mi się z wiosną :D
    Ja się nawet boję zabrać za dekoupage :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że ja też się bałam i boję nadal :) bo to na prawdę różny efekt może powstać...niekoniecznie oczekiwany...niestety. No, ale jak już wszystko pokupowałam to nie ma zlituj się.

      Usuń
  10. prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...