niedziela, 2 grudnia 2012

Wymianka z Jagną

Dzisiaj pokażę bardzo, ale to bardzo udaną wymiankę z Jagną, o której już wcześniej wspominałam.
Bardzo podobają mi się szydełkowe robótki i Jagna wyszła z propozycją wymianki między Naszymi blogami, na którą ja bardzo chętnie się zgodziłam. Jagna właśnie takie szydełkowe robótki czyni, co zobaczycie na zdjęciach poniżej.

Ja poprosiłam o białą serwetę. Zgodnie z oczekiwaniami dostałam taką:
Jest piękna! Jagienko, dziękuję serdecznie :)


Wiedziałam także o robionych dla moich chłopców metryczkach, oraz naszywkach na poduszki:




A o tych dodatkach to ja już nic nie wiedziałam :)



Były jeszcze kolczyki, ale od razu przechwycił je mój syn i nie załapały się na zdjęcia :) Serdecznie Ci Jagienko za wszystko dziękuję, współpraca z Tobą to sama przyjemność.

Natomiast Jagna poprosiła o 4 szyte zabawki, ale miałam zupełną dowolność co do ich wyglądu. Powstały więc dwa misie i dwa koniki:











9 komentarzy:

  1. cudowności same :D Jak ja kocham wymianki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa, kochana, nie ukrywam, że przez myśl mi przeszła wymianka z Tobą :) Tworzysz niesamowite rzeczy!

      Usuń
  2. Super, twoje rzeczy cudowne, sama bym chciała takie dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Długo to z mojej strony niestety trwało, ale warto było :)

      Usuń
  3. Bardzo sie ciesze, ze prezenty sie podobały :)
    Twoje pluszaki zrobiły furorę wśród maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie Jagienko, że się spodobały! I to jak! Dziękuję Ci Kochana raz jeszcze :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...