sobota, 8 grudnia 2012

Wyniki candy

Kochani, wiem, że czekacie na wyniki zabawy więc po kilku słowach wstępu ogłoszę wyniki. Chciałam to dzisiaj zrobić wcześniej, ale mrozy spowodowały małe zawirowania zdrowotne, które skutecznie odciągnęły mnie od komputera.

Chciałam wszystkim bardzo serdecznie podziękować, że tak licznie zechcieliście przybyć pobawić się razem ze mną. Z przyjemnością czytałam ciekawe rzeczy na Wasz temat tym samym poznając Was co - nieco.
Bardzo się cieszę, że przybyło też kilka osób, które zechciały zostać u mnie na dłużej.
Odwiedziłam Was wszystkich :)

OGŁASZAM ZATEM, ŻE FILCOWY NASZYJNIK OTRZYMUJE:
.......................................

Serdecznie gratuluję, mam nadzieję, że prezent będzie się podobał.
Bardzo prosiłabym Cię o skontaktowanie się ze mną i podanie adresu do wysyłki :)

Miłego, choć baaaardzo zimnego, wieczoru Wam życzę :)

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie udało:) Miejmy nadzieję, że następnym razem! Gratulacje dla wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. yuuuuuuuuupi:)
    Tak sobie już od wczoraj podglądałam, czy może pojawiły się wyniki Twojego Candy, a tu taka miła niespodzianka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo gratuluję zwyciężczyni! :) bo nagroda cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje....naszyjnik swietny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęściara :) gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bas je ljepa i boje su prekrasne

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni:-) A ze swojej strony dziękuję za zabawę i zapraszam czasem do mnie na bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację dla zwyciężczyni! Candy to fajna sprawa, na pewno i ja kiedyś takie zorganizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Pozdrawiam Cię serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...