sobota, 12 stycznia 2013

WOŚP i modeliniarki

Witajcie,

Część już wie, część się dowie, że kilka modelinujących dziewczyn "zebrało się", połączyły siły i w taki sposób wykonały bransoletkę z modelinowymi charmsami w kształci babeczek/muffinek...jak kto woli, która została przekazana do licytacji dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy.
Cała akcja była bardzo szybka, spontaniczna i trzeba było się bardzo sprężyć, aby zdążyć z czasem...no, Wielka Orkiestra nie chce poczekać... :)
Wiem coś o tym, bo sama wzięłam udział w tej akcji, z czego się bardzo cieszę.

Do projektu zostało zaproszonych kilkanaście dziewczyn, z czego kilka nie dało rady zrobić babeczek w tak krótkim czasie, ale te, które zdążyły chciałabym Wam przedstawić:

no i ja :)

Jeśli macie ochotę zalicytować, pomóc w promocji, pooglądać...tutaj link to aukcji (banerek przekierowujący do aukcji znajduje się także na samej górze bloga, można go pobrać, skopiować i wstawić u siebie na blogu/fan page'u):
KLIK 

Tak wygląda całość:

...a tak wygląda mój wkład własny:



Jeszcze należą się podziękowania Milenie, która błyskawicznie stworzyła dla Nas banerek do aukcji:
 
 
 

9 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądają, są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam na innych blogach - świetna inicjatywa! Mam nadzieję, że uda Wam się zebrać jak najwięcej na ten szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam dzisiaj waszą bransoletkę na aukcjach :D no brawo dziewczyny :D fajnie ze prócz naszych srebrnych charmsowych bransoletek pojawiła się taka piękna i kolorowa beczkowa :D trzymam kciuki by zebrała dużo kasiorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Beciakiem to ja na codzień pracuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super inicjatywa na szczytny cel, mam nadzieję że kiedyś uda mi się uczestniczyć w podobnej akcji :) A ja wciąż nie mogę sie na dziwić, jakie te wszystkie cuda tyci maniunie :P ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny miałyście pomysł! :)
    prześliczna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądają te babeczki :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...