wtorek, 5 lutego 2013

Naszyjnik z tym, co misie lubią...prawie najbardziej...

Nie miałam weny do tego naszyjnika...najpierw powstały ciasteczka, ale co by tu dodać, co by nudno i standardowo nie było...drewniane misie kiedyś tam przybyły, a na te koraliki ceramiczne cracle wpadłam przypadkiem i uznałam, że mogą się przydać...no i się przydały właśnie teraz. No tasiemki to już wiadomo...muszą być i już.

Przyznam szczerze, że mam jeszcze kilka pomysłów, które chciałabym wykonać, ale nie wszystko mogę, nie do wszystkiego mam siły...do maszyny nie zasiądę...brzuch nie pozwoli a i młody w nim się buntuje jak go przygniotę...a miały powstać walentynkowe serduszka...nie w tym roku niestety. Na Wielkanoc pewnie też nic nie zrobię, bo przy trzylatku i noworodku...może uda mi się jakiś pasztet upiec :) Ale, potem jak się wezmę do roboty, to wióry polecą :)





26 komentarzy:

  1. Aż brakuje mi słów aby opisać ten pięny wyrób!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, fajny ten misiek, taki surowy...podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem prostota jest najlepszym rozwiązaniem :)

      Usuń
  3. ale świetny!!
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny , a koralik genialnie wykonany. Pastelowy i uroczy :) szkoda że miś nie widzi :D ale i tak jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te koraliki i mi bardzo do gustu przypadły. Mam jeszcze białe, jak wena przyjdzie to i dla nich coś się znajdzie :)

      Usuń
  5. bardzo przyjemny naszyjnik, aż miło popatrzeć :3

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym zobaczyć jak się prezentuje na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam niestety takiej możliwości...ja się nie nadaję a i koleżanki w pobliżu brak...

      Usuń
  7. prześliczne, nawet lepsze niż gdyby były serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No serduszka by pasowały, bo walentynki tuż, tuż...ale szczerze przyznam, że nawet o tym nie pomyślałam.

      Usuń
  8. świetne rzeczy robisz ;D tylko pozazdrościć ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu cudeńko :)
    I idealna gama kolorystyczna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby wszystko z innej "parafii" ale jakoś tak faktycznie chyba dobrze się komponuje. Tak czy siak dzięki :)

      Usuń
  10. Cudo :), Kochana nie czas już na chwilkę relaksu i wypoczynku.
    Pomysły poczekają :) Buziaki i zdrówka dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, trzeba czymś się zająć co by za dużo nie myśleć :)

      Usuń
  11. Świetny! Bardzo pomysłowy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Misiek sie swietnie skomponował w całość. Efekt piękny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę, bo nie do końca wiedziałam czy pasuje czy nie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. ciasteczka!!! świetny naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały :)
    Zapraszam na swój modelinowy blog: http://handicraft-workshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki cudny! *.*
    Zapraszam na moje rozdanie: life-of-modeline.blogspot.com/2013/02/151-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...