czwartek, 31 października 2013

Zimowe kominy dla dzieci

Ufff. Są, nareszcie są. Spieszyłam się jak mogłam bo wiem, że na dworze coraz zimniej a wielu z Was czekało na nie. Miałam zrobić parę wzorów, ale z rozpędu wyszło 9. Dobierałam tkaniny...a to jeszcze ta jest fajna....o, jeszcze ta..i tak poszło. W dotyku milutkie,  jednej strony bawełna a z drugiej polar. Myślałam jeszcze zrobić z samych polarków, zakładane przez głowę i nie do owijania, ale teraz już muszę się zabrać za świąteczne wzory biżuterii i ozdób, bo czas płynie nieubłaganie a ja jeszcze w lesie jestem z wszystkim. 
No dobra, do wyboru, do koloru. Dla chłopców i dziewczynek.
Wymiary: ok. 120 cm x 18 cm (+/- 2 cm) Do owinięcia wokół główki dwa razy.


Nr 1 (sprzedany - na zamówienie)

Nr 2 (sprzedany - na zamówienie)

Nr 3 (sprzedany - na zamówienie)

Nr 4 (sprzedany - na zamówienie)

Nr 5 - miętowe kropki (sprzedany - na zamówienie)

Nr 6

Nr 7 (sprzedany - na zamówienie)

Nr 8 (sprzedany - na zamówienie)

Nr 9 (sprzedany - na zamówienie)

Ściskam
Karina

27 komentarzy:

  1. Jakie one piękne! I pewnie cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają - nie wiem czy umiałabym się zdecydować na jeden...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo,właśnie będę sobie musiała kupić takowena zimę :/
    Brr...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, te tkaniny są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nr 5 chętnie nosiłybyśmy:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ma Pani własną stronę www lub e-sklep?

    Pozdrawiam

    Dariusz

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ma Pani własną stronę www lub e-sklep?

    Pozdrawiam

    Dariusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Panie Darku. Na górze po prawej stronie bloga jest kilka miejsc, gdzie można mnie znaleźć :) (DaWanda czy Decobazaar) lub zapraszam do kontaktu mailowego: kontakt@talulla.pl
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Witam. Jak można zamówić? Interesują mnie wzory nr 4 i 9

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...