wtorek, 8 kwietnia 2014

Pastelowy, wiosenny komplet

Czasu na lepienie mam mało, bo robię kominy, opaski, ozdoby itp. W kółko. Cieszę się, a jak! Jednak lubię lepić i już mi brakuje. Muszę zasiąść jeszcze w tym tygodniu, bo mam zaległości...i zamówienie do dokończenia. A chwilę temu powstał komplet: koczyki i pierścionek w pastelowym różu połączonym z szarym. Lubię takie połączenie, kolor szary niestety króluje w mojej garderobie. Piszę niestety bo przydałoby się trochę koloru, ale cóż mam zrobić jak lubię...
Tu róż ożywił całość, a kwiaty.....jak najbardziej na ten czas, piękny, coraz cieplejszy. 







Ściskam
Karina

8 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik, taki kwiatowy i wiosenny:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbia kolor szary i najchętniej bym tylko w nim chodziła. :)
    A pierścionek i kolczyki są bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, ja jeszcze granatu mam pełno, więc szaro granatowo się noszę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Przegenialne <3! Aż poczułam wiosnę, bo za oknem nie widać :(....mam pytanko: piekłaś modelinę razem z kolczykiem,pierścionkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piekłam z bazami i wszystko jest ok :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. noo, fajne te kolory, tzn fajnie dobrane, w sumie mogę się pod nimi podpisać...i ten róż;p lubię, choć ryża jestem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne połączenie szarych i różowych kwiatuszków, cudny komplecik ;)
    Ja też lubię szarości i beże ale coś kolorowego rzucającego się w oczy z kilometra też się znajdzie w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...