wtorek, 10 czerwca 2014

Ciastka takie i inne

Upał, skwar taki, że nawet za napisanie posta ciężko się zabrać. Ja lubię ciepełko, czeka się na nie całą zimę, jednak przebywanie na słońcu w takich temperaturach do najprzyjemniejszych nie należy. Ale nie narzekam, wolę TO niż -22*C. Zaplanowałam nawet wyjazd: postanowiłam: biorę dzieciaki i jadę na kilka dni. Ha! I co? I już na weekend zapowiadają deszcze i duże ochłodzenie. Ja tam już wiem, czym mogą skończyć się takie skoki temperatur dla moich chłopców, więc wyjazd stoi pod znakiem zapytania. W razie W wolę być na miejscu, w domu, a wyjechać mogę w kolejny weekend. No, zobaczymy.
A co dzisiaj? Dzisiaj ciastka różne, z posypką, owocami. No właśnie, takie różne.







Zostały jeszcze 4 dni, aby wziąć udział w moim candy. Jakby ktoś chciał to jest TU

Ściskam
Karina

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...