poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Nowe wzory opasek pin up

Witajcie.
Wracam, po niedługiej, aczkolwiek przymusowej przerwie. Zdrowie najważniejsze, także musiałam być tu i tam aby ten stan rzeczy...być może....polepszyć. Gdy w grę wchodzą dzieci...sami wiecie, jest jak z przeglądem auta - musi być i koniec.
Ulżyło mi, że mamy TO już za sobą, po czym katary rozpanoszyły się u nas w domu i masz. Ja ratuję się tym co mam w domu, w sumie...póki co - zapobiegawczo. Zobaczymy czy wyjdę z tego obronną ręką. Wszak należałoby już sezon chorobowy zakończyć. No ileż można!
Tak, przerwa...wiąże się z tym, że zamówień narasta więc się odgrzebuję, odpisuję na maile, odkurzam blog :)
Po szale na opaski pin up rozumiem, że czapki spadają z głów, a one właśnie wskakują na ich miejsce. No i dobrze, bo mam sporo nowych, 100% bawełnianych, dzianin i już szykuję kolejne zakupić. A co mi tam....i tak nie mam miejsca w pracowni i nic nie wskazuje na to, żeby ten stan rzeczy się zmienił.








Zdrówka
Karina

25 komentarzy:

  1. fajne te opaski, może jak przestaniemy bywać w domu......skuszę się na jakąś ?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opaski, sama chętnie bym takie nosiła, bo gdy pracuje, albo zwyczajnie jest gorąco to wprost nie cierpię grzywki która pada mi dosłownie wszędzie! W oczy, do ust, łaskocze... Najbardziej spodobała mi się opaska w malutkie białe kropki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi też ta w kropeczki najbardziej pasuje :) Teraz mam nową dostawę (zaś!) dzianin i próbuję się z nią uporać i pokazać jak najszybciej :)

      Usuń
  3. Witam, w jakiej cenie opaski? Spodziewam się niedlugo córeczki i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam do kontaktu mailowego :) kontakt@talulla.pl

      Usuń
  4. cudowne opaski:) ciężko wybrać która najładniejsza....chyba przedostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaak, te kwiatuszki są super :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...