piątek, 8 lipca 2016

Spóźniłam się...

Spóźniłam się nieco z tym postem. Lato w pełni a ja opasek masę nowych mam a nie pokazałam. Majem trzeba było zacząć a nie lipcem. No nic, biczować się więcej może nie powinnam tylko pokazać trzeba i to szybko. Opaskami będę męczyć, bo mnogość wzorów nie maleje ale to chyba dobrze. Choć mam takie znajome, co jak chcą opaski dla swoich córek ode mnie to mam zaznaczone: Ale nie pokazuj mi wszystkiego tylko kilka wzorów! :)) Tu od przybytku czasem głowa boli. U mnie to już pachnie uzależnieniem...
Dzisiaj zasypię zdjęciami, ale uzbierało się, co zrobić...

Macie swoje typy tego lata?





























Idę szyć, ściskam
Karina

3 komentarze:

  1. taaaaaa, opaski <3 teraz jest u nas faza na spinki i biżuterięęęę......także tego, nie przegadasz ;D na szczęście przedszkole niebawem, będziemy się stylizować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To za chwilę PIRŚCIONKI będą :) Na każdy palec. Koniecznie. Faaajnie tak. Ja żyję nadal w królestwie Avengers :))

      Usuń
  2. Witam, czy mogłabym prosić o wiadomość na maila; gabi12-12@o2.pl odnośnie zamówienia opaski. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...